تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۲۸۰۹

دارندگان اولویت‌های ۷۱ تا ۱۰۰ عمره، برای ثبت نام یک هفته فرصت دارند

دارندگان اولویت‌های ۷۱ تا ۱۰۰ عمره، برای ثبت نام یک هفته فرصت دارند
جامعه - خیمه : سازمان حج و زیارت اعلام کرد که دارندگان فیش عمره با اولویت ۷۱ تا ۱۰۰ بانک ملت، تا یک هفته فرصت دارند برای ثبت نام در کاروان‌های زیارتی اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: چنانچه دارندگان این اولویت‌ها در مهلت تعیین شده یعنی تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری مراجعه نکنند، سازمان حج و زیارت فرصت تشرف را به اولویت‌های بعدی خواهد داد.

مدیریت حج و زیارت استان تهران نیز در اطلاعیه‌ای از تمامی دارندگان اولویت‌های ۷۱ تا ۱۰۰ شعب بانک ملت استان تهران خواست به منظور تکمیل ظرفیت تعداد محدودی از گرو‌ه‌های عمره که پرواز آنان تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه امسال است، در اسرع وقت به یکی ازکارگزاران مجاز زیارتی به پایگاه اینترنتی http://tehran.haj.ir مراجعه کنند .

سازمان حج و زیارت پیشتر اعلام کرده بود که تمامی دارندگان فیش‌های بانک ملی که در سنوات گذشته نام‌نویسی کرده‌اند به همراه ثبت‌نام کنندگان بانک ملت تا اولویت ۷۰ می‌توانند برای اعزام به عمره امسال اقدام کنند.

اعزام زایران ایرانی به عمره مفرده از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می شود و حدود ۴۰۰ هزار نفر در این دوره به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

عمره گزاران ایرانی در سال‌های گذشته تقریبا دو برابر این تعداد بوده‌اند. دلیل کاهش اعزام عمره‌گزاران ایرانی به یک دوم سال گذشته تعلیق سه ماه عمره مفرده از سوی ایران بود.

سازمان حج و زیارت دلیل این تعلیق را بی‌حرمتی به زایران ایرانی و رفتار ناشایست ماموران عربستانی با زایران ایرانی عنوان کرد و رییس این سازمان اعلام کرد که وزارت حج عربستان متعهد شده است که امسال امنیت و احترام زایران ایرانی را تامین کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما