تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۲۸۱۴

نرم‌افزار متولیان سفرهای حج و عمره عربستان در دوبی تولید شد

نرم‌افزار متولیان سفرهای حج و عمره عربستان در دوبی تولید شد
جامعه : در پی افزایش زائران خانه خدا برای مراسم حج و عمره هرساله متصدیان تورهای مسافرتی با وظیفه مدیریت این زائران رو به رو شده‌اند، اما اخیراً یک شرکت پیشگام در بازار نرم‌افزار مسافرتی راه‌حل‌های نرم‌افزاری را برای متولیان حج و عمراه ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای ام ایی اینفو، عربستان سعودی در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا زائران حج و عمره رو به رو شده است و مسئله اسکان و فراهم کردن تسهیلات برای آنها از مهمترین دغدغه‌های متولیان تورها شده است. شیوه‌های سنتی مستلزم آن است که متولیان کارهای ثبت و رزرو را به طور دستی انجام دهند و این امر با افزایش میزان زائران بسیار دشوار شده است.

با ظهور تکنولوژی جدید و با وجود نرم افزارهای اندک موجود در بازار تاکنون این امور انجام شده است، اما یک شرکت نرم‌افزاری مسافرتی مستقر در دوبی اخیراً اقدام به راه‌اندازی راه‌حل‌های تکنولوژیک برای حمایت از متصدیان حج و عمره کرده است.

راه‌حل این شرکت این است که متصدیان تور می‌توانند جمعیت زائرانی را که وارد و خارج می‌شوند کنترل کنند و در کنار آن به دپارتمان‌های اجرایی برای دنبال کردن ورود و خروج مسافران کمک کرده و از به وجود آمدن مسائل امنیتی جلوگیری کنند.

این راه‌حل که در یک نرم افزار قرار دارد دربرگیرنده وب سایتی برای مشتری و تاجر است موجب می‌شود زائران مقدمات سفر خود را به طور مستقیم ثبت کنند.

کبیر علی بیگی مدیر عامل شرکت بین المللی نوآوری جهانی در دوبی گفت که ضرورت ساخت چنین نرم افزاری برای متصدیان سفرهای حج و عمره موجب شد که ما اقدام به تولید چنین نرم‌افزاری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما