تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۲۹۵۶
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)

تجمع دسته‌جات و هیئات جنوب غرب تهران در میدان ابوذر

تجمع دسته‌جات و هیئات جنوب غرب تهران در میدان ابوذر
جامعه-خیمه: همزمان با ایام فاطمیه و در روز شهادت حضرت زهرا(س)، دستجات عزاداری و هیئت‌های مذهبی جنوب غرب تهران،‌ در میدان ابوذر گردهم می‌آیند.

ابراهیم سپهری بالاجان، مسئول کمیته بازرسی هیئت‌های مذهبی جنوب غرب تهران در گفت‌وگو با خیمه از تجمع دسته‌جات و هیئات بزرگ جنوب غرب تهران در میدان ابوذر این منطقه خبر داد و افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته،‌ هیئت‌های مذهبی جنوب غرب تهران سه شب ایام فاطمیه را فعال خواهند بود.

سپهری با اشاره به اینکه کلیه دسته‌جات و هیئت‌ها از طریق پیام کوتاه،‌ تلفن و ارسال پاکت‌های دعوت‌نامه از برگزاری این تجمع مطلع شده‌اند، تاکید کرد: صبح روز دوشنبه با حرکت هیئات و دسته‌جات از مسیر خیابان‌های سجاد، زمزم و امامزاده حسن در میدان ابوذر، گردهم می‌آیند. 

این عضو شورای هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود و آقای بادکوبه و پناهیان به ترتیب مداح و سخنران این تجمع مذهبی خواهند بود.

سپهری از حضور محوری سایر هیئت‌های مناطق ۹، ۱۱ ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و بخشی از ۱۶ در این تجمع خبر داد و افزود در کل مناطق جنوب غرب تهران، پلاکاردهای این مراسم جهت اطلاع‌رسانی عموم مردم نصب شده است.

مسئول کمیته بازرسی هیئت‌های مذهبی جنوب غرب تهران با توضیح اینکه تجمع میدان ابوذر در مقابل ساختمان سازمان تبلیغات این منطقه انجام می‌شود گفت: هیئات پس از عزاداری و اقامه نماز به محله‌های خود بازمی‌گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما