تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۳۱۴۶

کمک بیش از ۴۱۰ میلیون ریالی مردم نهبندان به بازسازی عتبات عالیات

کمک بیش از ۴۱۰ میلیون ریالی مردم نهبندان به بازسازی عتبات عالیات
ایران‌زمین: مسئول ستادعتبات عالیات نهبندان گفت:مردم این شهرستان ۳۰ میلیون و۲۲۰هزار تومان کمک نقدی و۱۱میلیون تومان کمک غیرنقدی به این ستاد كردند.

غلامرضا اردونی  تصریح كرد: هم‌اکنون ۱۲۱ نفر رابط جمع‌آوری کمکهای مردمی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۸۴ نفر در سطح شهر نهبندان و ۳۷ نفر در سطح روستاها همکاری می‌کنند.

وی افزود:۹۰ درصد رابطان جمع‌آوری كمكهای مردمی در شهر نهبندان را جوانان تشکیل می‌دهند.

مسئول ستادعتبات عالیات نهبندان از برگزاری همایش استانی خیرین در پنجم تیرماه خبر داد و اظهار كرد:سركشی هفتگی از خانواده‌های شهدا یكی از برنامه‌های این ستاد است.

اردونی با بیان اینکه نبود دفتر زیارتی از عمده مشکلات نهبندان است، گفت: با توجه به فاصله این شهرستان با مركز استان، آمادگی تاسیس و راه‌اندازی دفتر زیارتی را داریم.

وی تصریح کرد: یک معدن سنگ از معادن شاهکوه نهبندان به نام ستاد عتبات عالیات ثبت شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات نهبندان در خصوص اعزام کارگر به عتبات عالیات عنوان كرد: تاکنون اعزام از طریق استان صورت گرفته است که چنانچه نیروی کارگر، استادكار و کامیون داران علاقمند استقبال كنند این كار از طریق ستاد نهبندان نیز انجام خواهند شد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمکهای مردمی از طریق برگزاری جشن محبت خیرین، مراسم پرچم گردانی، طرح مودت و قلکها انجام می‌گیرد، یادآور شد: دو شماره حساب ۴۶۴۵۵۵۰ و ۴۶۴۵۵۵۰ موسسه مالی و اعتباری انصار آمادگی جمع‌آوری نذورات مردمی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما