تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۳۲۲۵

برگزاری چهارمين همايش ادبيات داستانی خوزستان

برگزاری چهارمين همايش ادبيات داستانی خوزستان
فرهنگ: چهارمين همايش ادبيات داستانی دينی و آئينی خوزستان با همكاری انجمن قلم شهرزاد و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار مهتاب (كتابخانه مركزی)‌ اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در اين همايش از نخبگان جوان ادبيات داستاني خوزستان از جمله مريم دلباری و ثنا نصاری از آبادان، پگاه ‌شنبه‌زاده و عصمت حسينی از ماهشهر، ليلی ‌صابری‌نژاد از انديمشك، بهاره الله‌بخش و شيما فرزاد از اهواز قدردانی شد.

اين برگزيدگان از ميان داستان‌نويسان كتاب اولی در چهار سال اخير، فعالان و برگزيدگان همايش‌های ادبيات داستانی و مسوولان بخش‌های اجرايی ادبی استانی و كشوری انتخاب شدند.

در اين همايش كه در دو بخش آزاد و آييني برپا شد، در بخش آزاد بدون رتبه‌بندی داريوش احمدی از مسجدسليمان با داستان «به رنگ‌ روزهايی خوش»، زينب عصارزادگان دزفولی با داستان «بيست دقيقه‌ ديگه سال تحويل ميشه»، امين علی‌كناری با داستان «لرزشو بريدن» و امير عسكری به خاطر داستان «خوردن از اهواز» به عنوان برگزيده معرفی شدند.

در اين بخش هم چنين از وحيد اصالت‌فر برای داستان «مرض» و بهداد نژاد احمدی برای داستان «صدف» از شهرستان دزفول و عبدالرزاق ‌پورعاطف براي داستان «هشت شيش» و ليلا روغن‌گير برای داستان «كاغذ روی ديوار» تقدير شد.

در چهارمين همايش ادبيات داستانی خوزستان در بخش آيينی بدون رتبه‌بندی غلام‌رضا شيری از ايذه برای داستان «قسم ‌قرون»، خالد شهباز برای داستان «آدم برفی» و علی‌ ثانی با داستان «جنگ‌زدگی» از شهرستان شادگان و آزاد بهروزی از اهواز برای «داستان فاخته» به عنوان برگزيده معرفی شدند.

در اين بخش همچنين از حميدرضا اكبری از ماهشهر برای داستان «چشم‌های آبي دريا»، خليل رشنوی برای داستان «لب‌های خندان تو دست» از انديمشك، آرزو مهبودی از اهواز برای داستان «قتلگاه» و حميد حيدری سورشجانی از مسجدسليمان قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما