تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۰
۰
کد مطلب : ۱۳۲۵۱

آغاز ارسال مجموعه كتاب‌های حج به زائران دانشجو

آغاز ارسال مجموعه كتاب‌های حج به زائران دانشجو
فرهنگ : كارشناس بخش تولید نشر معارف از تدوین بسته‌های فرهنگی ویژه كتاب‌‌های مورد نیاز حاجیان به سفارش ستاد عمره دانشجویی از سوی این مركز خبر داد و گفت: این كتاب‌ها اكنون در حال بسته‌بندی و ارسال به دانشجویانی‌اند که تا دو ماه دیگر عازم سفر حج می‌شوند.

سیدمهدی میرغنی با اشاره به این كه این مركز در هفته گذشته روزانه سه تا چهار عنوان كتاب را چاپ یا بازچاپ كرده است، گفت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های نشر معارف را انتشار كتاب‌های دینی و درسی دانشجویان به خود اختصاص می‌دهد. افزون بر این، در این مجموعه آثار ارزشمندی جدای از حوزه كتاب‌های دانشجویان هم به چاپ می‌رسد.

وی درباره بسته‌های فرهنگی ستاد عمره دانشجویی بیان داشت: در این بسته‌ها حدود ۱۵ عنوان كتاب همراه با تعدادی مجله و لوح فشرده آموزش مناسك حج، آگاهی‌هایی به دانشجویان در مواجهه با تفكرات و تهاجمات وهابیون كه این روزها بیش از گذشته شده است و همچنین نكاتی درباره مسایل عبادی و اعتقادی ارایه می‌شوند.

میرغنی با اشاره به این كه دفتر نشر معارف از مراكز وابسته به دفتر نهاد مقام معظم رهبری است، گفت: در این بسته‌های فرهنگی آثاری نظیر نخستین چاپ كتاب «حقیقت كدام است» نوشته رحیم كارگر، «جریان‌شناسی بهائیت» به قلم علیرضا محمدی، «مجموعه پرسش‌ و پاسخ(۳۵ بهائیت)»، «فرصت پرواز»؛ دل‌نوشته‌های دانشجویی از سفرحج، «شوق دیدار» و «دل‌شدگان» نوشته رحیم كارگر، قرار دارند.

كارشناس بخش تولید نشر معارف با بیان این كه این مركز سال گذشته دو میلیون و سی صد هزار جلد كتاب تولید و روانه بازار نشر كرده است، اضافه كرد: اكنون ویراست دوم چاپ سال ۶۸ كتاب «اندیشه‌ اسلامی» نوشته محمد محمدرضایی و آیت‌الله سبحانی را در دست تولید و انتشار داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما