تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۲
۰
کد مطلب : ۱۳۳۰۱

سرباز ایلامی جان ۲۰ مسافر عتبات عالیات را نجات داد

سرباز ایلامی جان ۲۰ مسافر عتبات عالیات را نجات داد
جامعه: عبدالله شیری گفت: یكی از مأموران وظیفه پلیس‌راه فرماندهی نیروی انتظامی ایلام در اقدامی، جان ۲۰ نفر از مسافران یك مینی‌بوس را از مرگ حتمی نجات داد.

وی ادامه داد: گروهی از مسافران و زائران عتبات عالیات با یك دستگاه اتوبوس از استان خراسان رضوی به قصد شهر مهران و سفر به كشور عراق در حركت بودند كه در گردنه قلاجه به سبب نقص فنی اتوبوس مجبور به توقف شدند.

این فرمانده انتظامی اضافه كرد: بنا بر تشخیص افسر نگهبان وقت پلیس‌راه انتظامی استان ایلام مستقر در گردنه قلاجه، اتوبوس دارای نقص فنی متوقف و طی تماس با نزدیك‌ترین ترمینال مسافربری دو دستگاه مینی‌بوس برای انتقال مسافران به پلیس‌راه اعزام شد.

شیری تصریح كرد: پس از آنكه مسافران در این دو مینی‌بوس قرار گرفتند و هنگامی كه راننده یكی از این دو مینی‌بوس مشغول جادادن وسایل مسافران در صندوق عقب مینی‌بوس بود به علت نقص در سیستم ترمز دستی و عدم رعایت اصول ایمنی مینی‌بوس بدون راننده شروع به حركت به سمت گردنه و درون دره قلاجه كرد.

فرمانده پلیس‌راه استان ایلام گفت: در این بین سرباز حجت‌الله آذرشب كه در حال انجام وظیفه بود متوجه موضوع شده و با دیدن این شرایط خود را به مینی‌بوس در حال حركت رسانده و با سعی، تلاش و با فداكاری مانع سقوط مینی‌بوس حامل ۲۰ زائر عتبات عالیات به درون دره می‌شود.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه در نخستین فرصت مینی‌بوس را متوقف و جان زائران عتبات عالیات را كه همه آنان اهل استان خراسان رضوی هستند، نجات داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما