تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۳۳۰۲

هشت جانباز مشهدی پرچم بارگاه امام حسين(ع) را به مشهد می‌آورند

هشت جانباز مشهدی پرچم بارگاه امام حسين(ع) را به مشهد می‌آورند
جامعه: ورزشكاران جانباز خراسانی كه جهت زيارت مرقد مطهر امام حسين(ع) و با هواپيما به نجف اشرف سفر كرده بودند در بازگشت به ايران اسلامی تصميم به حمل پرچم امام حسين(ع) و اهدای آن به بارگاه امام رضا(ع) گرفتند و با دوچرخه مسير مرز شلمچه تا مشهد مقدس را ركاب زنان طی كردند.

ورزشكاران جانباز پس از ورود به ايران و مرز شلمچه و همزمان با بزرگداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر حركت خود را با دوچرخه آغاز كردند.

آن‌ها پس از طی مسير مورد استقبال مردم شهرهای مختلف قرار گرفتند در روزهای ۱۲ و ۱۳ خرداد وارد قم شده و پس از زيارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) و ديدار با علما و حضور در مسجد جمكران و برای شركت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمينی(ره) روز ۱۴ خرداد وارد تهران شدند.

برپايه اين گزارش جانبازان ورزشكار پس از ۱۲ روز ركاب زنی چهارشنبه نوزدهم خرداد به سرپرستی جانباز محمد نخعی وارد شاهرود شدند و قرار است روز دوشنبه ساعت ۹ صبح وارد مشهد شده و در ميدان ۱۵ خرداد مورد استقبال آحاد مردم شهيد پرور مشهد مقدس قرار می‌گيرند.

اين كاروان سپس عازم حرم مطهر امام رضا(ع) می‌شوند و پرچم بارگاه امام حسين(ع) را تحويل مسئولان آستان قدس رضوی می‌كنند.

 تيم حمل كننده پرچم امام حسين(ع) از شلمچه تا مشهد، جانبازان محمد نخعی، نعمت‌الله عالمی‌خواه، اسماعيل مظفری، موسی‌الرضا خرمی‌نژاد، محمدباقر احمدی، اكبر يتيم‌نواز، حاج قربان عالمی و مراد اعلم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما