تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۳۴۳۶
معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

مراقب مرید و مرید بازی باشیم

مراقب مرید و مرید بازی باشیم
جامعه: معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراسم اعتکاف از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و باید مراقب مرید و مرید بازی در این مراسم معنوی باشیم.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد، با ارائه گزارشی از روند برگزاری اعتکاف در سال ۸۸ تاکید کرد: سال گذشته بیش از نیم میلیون نفر دراین مراسم مراسم معنوی شرکت کردند که یک سوم آنها در مناطق روستایی حضور داشتند؛ به طوری که از این تعداد بیش از ۱۰۵ هزار نفر بین ۱۵ تا ۲۰ سال ، ۱۱۸ هزار نفر بین ۲۰ تا ۲۵سال،۱۰۳ هزار نفر بین ۲۵ تا ۳۰ و ۸۸ هزار نفر ۳۰ تا ۴۰ سال همچنین ۷ هزار نفر بالاتر از ۴۰ سال سن داشته‌اند.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در میان شرکت‌کنندگان بیش از ۷۰ هزار نفر دانشجو و طلبه ، ۸۲ هزار نفر کارمند و بیش از ۶۹ هزار نفر کارگر و نیز بقیه بازنشسته و خانه‌دار بوده‌اند.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد تصریح کرد: کل خواهران شرکت کننده در اعتکاف ۳۳۰ هزار و ۶ نفر بود که بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان در اعتکاف سال گذشته را شامل می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌بینی کرد، برای سال جاری بیش از ۶۰۰ هزار نفر در اعتکاف شرکت کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید مراقب مرید و مرید بازی در اعتکاف باشیم و با موارد مربوطه برخورد جدی و لازم صورت گیرد، چون در آینده خطر ساز خواهد بود.
مرجع : آریا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما