تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۱
۰
کد مطلب : ۱۳۵۴۱
میرتاج‌الدینی:

لزوم راه‌اندازی شبكه تلویزیونی ویژه حج و زیارت احساس می‌شود

لزوم راه‌اندازی شبكه تلویزیونی ویژه حج و زیارت احساس می‌شود
جامعه: حجت‌السلام محمدرضا میرتاج‌الدینی كه برای انجام اعمال عمره در مدینه منوره بسر می‌برد در نشستی با حجت‌السلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در این شهر بر راه‌اندازی یك شبكه تلویزیونی كه بتواند صرفاً اخبار مربوط به حج و زیارت و عتبات عالیات را پوشش دهد تاكید و ابراز اطمینان كرد كه این شبكه از بازدید‌كنند‌گان زیادی برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این شبكه هم مخاطبان ویژه خود را ‌در بین زائران و بستگان آنها دارد و هم در بین افراد دیگری كه عشق تشرف به مكه مكرمه ‌و ائمه معصومین در عتبات عالیات و همچنین مشهد‌الرضا دارند‌، مخاطب خواهد داشت و مخاطبان آن كمتر از شبكه‌های دیگر نخواهد بود.

میر‌تاج الدینی وعده داد تا پس از بازگشت راه‌اندازی این شبكه را در رایزنی‌های خود با رئیس‌جمهور پی‌گیری كند.
میر‌تاج‌الدیتی در خصوص حجاب گفت: می‌توان برای این منظور چادر را به عنوان یك پوشش كامل حداقل در عربستان در نظر گرفت و به زائران یاد‌آور شد تا پس از ورود به عربستان از این پوشش استفاده كنند.

به گفته وی این شیوه می‌تواند زائران را پس از بازگشت هم تحت تاثیر قرار داده و آنها را در راستای تشویق برای استفاده از چادر كمك كند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمور همچنین از بعثه مقام معظم رهبری و دست‌اندركاران حج خواست تا نمونه، الگوها و مدل‌های چادر را برای پوشش زائران ارائه كنند.

وی گفت: البته مسئله حجاب برتر چادر می‌تواند به‌صورت آزمایشی از بعضی از شهرها برای بویژه شهرهای مذهبی برای ‌امر حج و عمره شروع شود تا نتیجه بهتری به‌دست آید.

در این نشست كه اعضای بعثه مقام معظم رهبری و مسئول ستاد و دفتر نمایندگی سازمان در مدینه و جمعی از كارگزاران دیگر عمره نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام نجفی روحانی فضای جدید بعثه مقام معظم رهبری و سازمان را طلیعه بسیار خوبی برای كار‌های عمیق فرهنگی با شیوه نوین دانست و گفت: تلاش و پپگیری مستمر ‌نماینده‌ ولی فقیه در امور حج و زیارت و وفاق و همدلی ستودنی موجود بین تمامی كار‌گزاران حج و عمره با نگاه فرهنگی قابل تقدیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما