تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۳۶۱۲

انگشت‌نگاری از زایرين ايرانی در عراق

انگشت‌نگاری از زایرين ايرانی در عراق
جهان: به گزارش جام جم آنلاين، نيروهای اشغالگر در عراق به خصوص نيروهاي آمريکايی مستقر در مرزهای خسروی و مهران هنگام ورود زایرين ايرانی به عراق از بعضی از زائران انگشت‌نگاری کرده و از آنان عکس‌های مختلفی تهيه می‌کنند.

در همين راستا يکی از زایرينی که هفته گذشته از مرز مهران وارد عراق شد گفت: نيروهای آمريکايی مستقر در مرز عراق کنترل شديدی بر زایرين ايرانی دارند و گذرنامه همه آنها را به طور کامل کنترل می‌کنند.

اين زایر عتبات عاليات تصريح کرد: ‌نيروهای آمريکايي برخی از زایرين را بدون هيچ دليلی از سايرين جدا و به اتاق مجهز به دوربين و تجهيزات انگشت‌نگاری منتقل می‌کنند.

وی با بيان اينکه نيروهای عراقی در اين کنترل و انگشت‌نگاری‌ها هيچ نقشی ندارند، افزود: نيروهاي آمريکايی با استفاده از دوربين‌های بسيار پيشرفته از داخل چشمان زایران عتبات و عاليات عکسبرداری و از همه انگشتان آنان انگشت‌‌‌نگاری می‌کنند.

به گفته اين زایر در مرز مهران اين سختگيری‌ها بيشتر از مرز خسروی است و کنترل‌ها از جوانان بيشتر از افراد ميانسال صورت می‌گيرد.

وی گفت: کنترل شديد زایران ايرانی، عکسبرداری از داخل چشم آنان و انگشت‌نگاری از اتباع ايرانی با سکوت مقامات ايرانی و بدون هيچ عکس‌العمل مسئولين سازمان حج و زيارت و مسئولين کاروان‌ها انجام می‌شود.
مرجع : جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما