تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۳۶۶۵

آزمون روحانیان و مداحان کاروان های عتبات عالیات برگزار شد

آزمون روحانیان و مداحان کاروان های عتبات عالیات برگزار شد
مسؤول امور روحانیان بعثه مقام معظم رهبری در منطقه خوزستان از برگزاری آزمون روحانیان و مداحان ویژه کاروان های عتبات عالیات خبر داد.


حجت الاسلام محمد امین جامعی، مسؤول امور روحانیان بعثه مقام معظم رهبری در منطقه خوزستان از برگزاری آزمون روحانیان و مداحان ویژه کاروان های عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: وظیفه روحانیانی که پس از قبولی با کاروان ها اعزام می شوند رسیدگی به تمام امورات معنوی و فرهنگی کاروان است.

حجت الاسلام جامعی با اشاره به عدم محدودیت برای شرکت در این آزمون تصریح کرد: حدود ۱۵۰ روحانی و ۲۵۰ مداح در این آزمون شرکت کرده اند که در صورت قبولی به مرحله مصاحبه استماع نوار راه پیدا کرده و یس از کسب امتیاز لازم به عنوان روحانی و مداح همراه کاروان های عتبات عالیات از خوزستان اعزام خواهند شد.

مسؤول امور روحانیان بعثه مقام معظم رهبری در منطقه خوزستان با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ روحانی خوزستانی در کاروان حج خاطر نشان کرد: در این زمینه سال گذشته چندین روحانی از استان خوزستان به استان های کرمان، بندر عباس اعزام شد و انتظار ما از روحانیان و فضلا این است که دراین راستا بیش از پشی با بغثه مقام معظم رهبری همکاری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما