تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۶
۰
کد مطلب : ۱۳۷۹۵

اعزام اولين كاروان زيارتی دانشگاهيان به سوريه

اعزام اولين كاروان زيارتی دانشگاهيان به سوريه
مسئول ستاد زیارت وزارت علوم از قرعه کشی اعزام دانشگاهیان به سوریه خبرداد و گفت:۱۸۰۰ نفر دراین قرعه‌كشی انتخاب شده‌اند كه این منتخبین تا ۴ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت‌الرحیل نسبت به ثبت‌نام و قطعی کردن سفر خود اقدام كنند.

مجید خم‌پیچی با بیان اینكه ۱۰هزار نفر در مرحله اول اعزام دانشگاهیان به سوریه ثبت‌نام كرده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۸۰۰ دانشگاهی در قرعه كشی انتخاب شده‌اند كه در صورت فراهم بودن امكانات، مجددا در مهر ماه سال جاری نیزثبت نام دانشگاهیان به سوریه صورت خواهد گفت.

وی با بیان اینكه اعزام دانشگاهیان به سوریه از ۲مرداد ماه آغاز می‌شود، تصریح كرد: در هر هفته ۱۰۰نفر تا پایان آذر ماه به سوریه اعزام می‌شود.

مسئول ستاد زیارت وزارت علوم گفت: قرعه كشی در ۲۵ تیر ماه همزمان با میلاد با سعادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت انجام شد.

خم‌پیچی با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی به صورت نرم‌افزاری، عنوان كرد: قرعه كشی به شكل متمرکز و به تفکیک اساتید، کارکنان و دانشجویانی که از ۱۴ تا ۲۴ تیر ماه در ایستگاه پروازی تهران و به صورت فردی یا گروهی ثبت نام كرده‌اند، صورت گرفت.

وی ادامه داد: تاریخ تشرف در قرعه‌کشی با توجه به اولویت‌هایی که متقاضیان در زمان ثبت نام مشخص کرده‌اند، انتخاب شده است.

مسئول ستاد زیارت وزارت علوم با بیان اینكه نتایج قرعه‌کشی از طریق سایت الرحیل اعلام شده است، اظهار كرد: افراد منتخب می بایست تا ۴مرداد ماه ضمن مراجعه به سایت، نسبت به قطعی کردن سفر خود اقدام كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما