تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۲۴
۰
کد مطلب : ۱۳۸۲

برگزاری كنگره بزرگ «عاشورا، انقلاب و انتظار» در زنجان

به گزارش خیمه، مدير كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان با اشاره به به بزرگي و شكوه نهضت عاشواي حسيني (ع) افزود: امروز دشمنان تلاش دارند آفت‌ها و آسيب‌هايي را به شكوه اين نهضت وارد كنند كه رويكرد برگزاري اين كنگره شناخت راهكارهاي مقابله با آنها است. 

علي باقري افزود: اين كنگره با هدف استفاده بهينه از موقوفات مربوط به محرم و صفر، تبيين نهضت عاشورا و شناخت آموزه‌هاي جاودانه آن، معرفي انقلاب اسلامي به عنوان مصداق عاشورا و تبين جايگاه انقلاب اسلامي ايران در طول زمان غيبت صاحب عصر (عج) است. 

وي معرفي چهره هاي انقلابي و عاشورايي به عنوان منتظران واقعي امام عصر (عج) و مبارزه با هجمه‌هاي فرهنگي تبليغي دشمنان را كه قصد تخريب حركت انقلاب و عاشورا را دارند، از جمله اهداف برگزاري اين كنگره برشمرد. 

باقری با اشاره به فراخواني مقاله در زمنيه هاي موضوع كنگره افزود: تاكنون مقاله‌هاي زيادي به ستاد برگزاري اين كنگره رسيده است، ولي 26 مقاله از كل مقاله‌هاي رسيده قابل ارائه به كنگره هستند و با داوري متخصصان در اين زمينه 3 مقاله به عنوان مقاله برتر در كنگره ارائه خواهد شد. 

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان زنجان افزود: اين كنگره 17 بهمن ماه در دارالقرآن زنجان با حضور مسئولين استاني و نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، جمعي از اساتيد حوزه و دانشگاه و روحانيون، ائمه جماعات استان و شخصيتهاي مذهبي و سياسي استان برگزار مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما