تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۳۸۲۳

نامگذاری یك میدان‌ اراك به نام مبارك حضرت علی‌اكبر(ع)

عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
ایران زمین: پیمان عین‌القضات گفت: به مناسبت هفته جوان میدان منتهی به تره‌بار جدید اراك همزمان با نخستین روز از هفته جوان به نام حضرت علی‌اكبر(ع) مزین خواهد شد.

وی با تاكید بر اینكه جوانان جامعه اسلامی باید از وجود نورانی حضرت علی اكبر(ع) كسب فیض كرده و ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند، تصریح كرد: حضرت علی اكبر(ع) بهترین الگو برای جوانان است و جوانان باید این جوان برومند و نمونه را الگوی زندگی خود قرار دهند.

دبیر ستاد هفته جوان استان مركزی معرفی حضرت علی‌اكبر(ع) به عنوان یك الگوی جامع و كامل برای جوانان در این هفته را ضروری عنوان كرد و گفت: هفته جوان بهترین فرصت برای معرفی این الگو به جوانان است كه باید از آن بهره لازم را برد.

عین‌القضات توجه به مسائل و مشكلات جوانان را راهی مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و خاطر‌نشان كرد: دشمنان اسلام و انقلاب از طریق جنگ نرم قصد ضربه زدن به انقلاب و جوانان را دارند و می‌خواهند نسل جوان جامعه اسلامی را به بیراهه بكشانند.

وی افزود: دشمنان جامعه اسلامی می‌دانند كه ضربه اصلی را به كجا وارد كنند، بنابراین همواره در كمین قشر جوان هستند و می‌خواهند مانع رشد و شكوفایی ملت ایران شده كه این مسئله هوشیاری جوانان و مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما