تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۸
۰
کد مطلب : ۱۳۹۹۶
در دیدار پاك‌آیین و معاون تولیت حرم امام‌حسین(ع) تاكید شد:

بررسی چگونگی راه‌های توسعه مناسبات در حوزه‌های دینی و ترویج معارف شیعی

بررسی چگونگی راه‌های توسعه مناسبات در حوزه‌های دینی و ترویج معارف شیعی
جامعه: محسن پاك آیین با اشاره به فعالیت‌های دینی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از جمله برگزاری هفته‌های قرآن در كشورهای مختلف، برگزاری جشنواره امام رضا(ع)، همكاری با بنیادهای نهج‌البلاغه و الغدیر خواهان برگزاری هفته قرآنی جمهوری اسلامی ایران در كربلا شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در برگزاری هفته قرآنی جمهوری اسلامی ایران افراد مرتبط با مدارس قرآنی از جمله؛ قرائت، آموزش، تواشیح، هنرهای قرآنی و .... در كربلا با آثار خود حضور خواهند داشت و این امر تاثیر مثبتی در جهت اشاعه فرهنگ قرآن دارد.

سید موسوی جعفری با تشریح فعالیت‌های فرهنگی - دینی آستان مطهر حرم امام حسین(ع) از برگزاری هفته قرآنی در كربلا استقبال و اظهار كرد: برای ما هم بسیار مهم است كه فرهنگ قرآن یا معارف قرآنی به خصوص برای جوانان و نوجوانان رواج پیدا كند و قطعا برگزاری هفته قرآنی جمهوری اسلامی ایران در كربلا به این امر كمك خواهد كرد.

وی همچنین آمادگی خود را برای بررسی چگونگی راه‌های توسعه مناسبات فرهنگی دو كشور بخصوص در حوزه دینی و ترویج معارف شیعی اعلام كرد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه مدیر عامل انتشارات بین‌المللی الهدی برای افتتاح نمایشگاه "لبیك" در كربلا به سر می‌برند.

نمایشگاه فرهنگی ایران با نام «لبیک» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شركت سی ناشر ایرانی ۱۱ مردادماه در منطقه بین‌الحرمین كربلا افتتاح شد.

در این نمایشگاه سی ناشر ایرانی و ۲۵۰ هزار نسخه كتاب كه ۶۰ درصد آنها به زبان عربی و بقیه به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسوی می‌باشد، شركت كرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما