تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۷
۰
کد مطلب : ۱۴۰۱۳

موزه هنرهای فلسطین میزبان نمایشگاه «آیه‌های نور» می‌شود

موزه هنرهای فلسطین میزبان نمایشگاه «آیه‌های نور» می‌شود
فرهنگ:‌ این نمایشگاه شامل بیش از چهل اثر خط نقاشی‌ قرآنی از علی‌تن، حسین الطافی و عظیم فلاح است كه به مناسبت ماه مبارك رمضان گشایش می‌یابد.

نمایشگاه آثار خط نقاشی‌ قرآنی « آیه‌های نور» سه‌شنبه ، ۱۹ مرداد ، ساعت ۱۷ در موزه هنرهای معاصر فلسطین گشایش می‌یابد و تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت.

علی‌ تن مدرس دانشگاه‌های صنایع دستی، علامه طباطبایی و انجمن خوشنویسان ایران است . وی داوری جشنواره‌ها و مسابقه‌های مختلف ملی و بین المللی در ایران، برگزاری هجده نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از ۱۲۰ نمایشگاه گروهی داخل و خارج از كشور را در كارنامه هنری خود دارد.

او همچنین ریاست اداره ارشاد تهران، مسئول امور نگارخانه‌های هنری و عضو شورای راهبردی اولین دوسالانه ملی خوشنویسی را در طول این سال‌ها بر عهده داشته است.

غلامحسین الطافی نیز هنرمند دیگری است كه آثار وی در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید. وی سال‌ها نزد استاد «علی تن» به کسب هنر خوشنویسی پرداخته است و تاکنون برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌هایی در فرهنگسرای ابن سینا، اقوام، خاوران و دانشجو اشاره کرد.

از دیگر هنرمندان این نمایشگاه عظیم فلاح، است كه تا به حال، بیش از هجده نمایشگاه انفرادی و یازده نمایشگاه گروهی برگزار كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما