تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۴۰۹۰

دانشگاه علوم پزشکي تهران مجوز سهميه سفر به عتبات عاليات را دريافت کرد

دانشگاه علوم پزشکي تهران مجوز سهميه سفر به عتبات عاليات را دريافت کرد
جامعه: مجوز سهميه سفر به عتبات عاليات برای اعضای هيئت علمی، کارمندان و دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی تهران دريافت شد.

علی محمدی مسئول روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام اين خبر اظهار داشت: با پيگيری در حوزه معاونت فرهنگی دانشجويی توانستيم مجوز اعزام هر ماه ۳۵ نفر از اعزای هيئت علمی، کارمندان و دانشجويان دانشگاه علوم پزشکی تهران به عتبات عاليات را دريافت کنيم .

مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگي دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بيان اينکه هم اکنون فرم ثبت‌نام اعزام به عتبات عاليات درسايت معاونت دانشجويی فرهنگی قرار دارد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به سايت معاونت دانشجويی فرهنگی مراجعه و با ارسال نام و مشخصات خود برای ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: اگر تعداد ثبت‌نام کنندگان ۳۵ نفر باشد اين افراد به عتبات عاليات اعزام می‌شوند اما اگر ثبت‌نام بيش از اين تعداد باشد اسامی ۳۵ نفر از ثبت‌نام کنندگان به قيد قرعه انتخاب می‌شود‌. دانشگاه اين اسامی را طی نامه‌ای به سازمان حج و زيارت اعلام و سازمان نيز برای اعزام اين افراد اقدام می‌کند.

مسئول روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بيان اينکه فردی که در قرعه‌کشی قبول شود می‌تواند با خانواده‌اش به اين مسافرت برود اظهار داشت: افراد بايد اسامی همراهان و نزديکان درجه يک خود را در هنگام ثبت‌نام اعلام نمايند‌.

وی افزود: اسامی را بين پانزدهم تا بيستم هر ماه به سازمان حج و زيارت اعلام می‌کنيم بنابراين افرادی که متقاضی يک ماه خاص هستند بايد تا اين موعد برای ثبت نام خود اقدام کنند در غير اين صورت ليست بسته می‌شود و ديگر امکان ثبت‌نام برای آن ماه وجود ندارد‌.

مسئول روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اينکه اين طرح تا پايان سال ۸۹ ادامه دارد گفت: به دليل اينکه تاريخ مجوز سهميه اعزام به عتبات عاليات از ابتدای فروردين ماه امسال اعلام شده بود و تا کنون به جهت پيگيری برای گرفتن مجوز چند ماه از اعلام تاريخ اعزام گذشته است بنابراين سهميه ماه‌های گذشته بين ماه‌های باقيمانده سال تقسيم می‌شود.

وی افزود: نحوه اعزام به عتبات عاليات به صورت زمينی و با اتوبوس است و مدت زمان سفر هم طبق مصوبات حج و زيارت تعيين می‌گردد.

محمدی با بيان اينکه هزينه اين سفر بين ۴۲۰ تا ۴۸۰ هزار تومان و بسته به هتل محل اقامت و امکانات ارائه شونده رفاهی متغيير است گفت: اين مبلغ طبق تعرفه سازمان حج و زيارت تعيين شده است و بايد نقدا به سازمان حج زيارت پرداخت شود، البته در مواردی امکان تقسيط هم وجود دارد که هنوز شرايط آن کاملا مشخص نشده است.

مسئول روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی دانشجويي دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: احتمالا برنامه‌‌های فرهنگی در طی مسير برگزار خواهد شد که البته برنامه‌های آن هنوز اعلام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما