تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۴۱۶۷
سازمان حج و زیارت:

اعزام به عتبات قرعه کشی می‌شود

اعزام به عتبات قرعه کشی می‌شود
جامعه: سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل استقبال زایران متقاضی زیارت عتبات عالیات، اعزام زایران با قرعه‌کشی انجام می شود.

سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه آمار ثبت‌نام‌کنندگان برای زیارت عتبات عالیات بیش از ظرفیت گزارش شده است گفت: سازمان حج و زیارت در حد ظرفیت‌های اعزام استان‌ها به عتبات عالیات اقدام به قرعه‌کشی می‌کند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام و با وارد نمودن کد رهگیری (که درهنگام پیش ثبت نام دریافت نموده‌اند) و کدملی خود، از روز پنج شنبه چهارم شهریور ماه از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.

سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: قرعه‌کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه‌هایی که در قرعه کشی انتخاب شده‌اند اولویت تشرف تعیین می‌شود که بر اساس آن اولویت‌های یک تا چهار اصلی و اولویت‌های پنج و ۶ ذخیره هستند.

بر اساس این گزارش درصورت پذیرفته شدن در قرعه‌کشی از روز یکشنبه مورخ هفتم شهریور ماه به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروان‌ها اقدام فرمائید:

اولویت‌های( ۱ و ۲ ) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفتم شهریور ماه- اولویت‌های (۳ و ۴) از ساعت ۱۴ عصر روز یکشنبه مورخ هفتم شهریور ماه -اولویت‌های ۵ و ۶ (ذخیره) از روز سه شنبه مورخ ۹ شهریور ماه از طریق همین سایت پیگیر وضعیت اعزام خود باشند.

سازمان حج داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل چهار ماه از تاریخ اعزام را ضروری و اعلام کرد فرزندان بالای ۱۷ سال نیاز به گذرنامه مستقل دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما