تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۴۲۱۸

سفر به عتبات‌عاليات و حج از بم نیز انجام می‌شود

سفر به عتبات‌عاليات و حج از بم نیز انجام می‌شود
ایران‌زمین: با محقق شدن مصوبه دور‌سوم هيئت دولت به كرمان مبنی بر ايجاد مرز بين‌المللی هوايی شهرستان بم سفر به عتبات‌عاليات و مكه و مدينه از بم به سهولت انجام می‌شود.

«حسين شايق»، فرماندار بم، روز شنبه سيزده شهريورماه، با اشاره به برگزاری مسابقه‌بزرگ قرآنی در تمام مقاطع سنی در شهرستان بم گفت: در ۲۷ ماه مبارك رمضان و در مراسم شبی در محضر‌قرآن از نفرات برتر گروه‌های سنی مختلف تجليل و هدايايی شامل كمك‌هزينه سفر به عتبات‌عاليات و مشهد‌مقدس اعطا می‌شود.

وی با بيان اينكه در شهرستان بم افرادی با رتبه‌های استانی و كشوری حضور دارند، اما ناشناخته مانده‌اند، افزود: با برگزاری اين مسابقات اين افراد شناسايی و معرفی می‌شوند و آينده بسيار روشنی برای شهرستان بم در زمينه فعاليت‌های قرآنی رقم می‌خورد.

فرماندار بم در مورد روند اجرای مرز بين‌المللی هوايی شهرستان بم كه از مصوبات دور سوم سفر هيئت دولت به استان كرمان است، تصريح كرد: پيگيری‌های لازم در اين زمينه انجام شده و هم‌اكنون نيز به طور جدی در حال بررسی است، كارهای مقدماتی انجام شده و تنها مصوبه نهايی هيئت دولت در اين مورد نياز است.

وی بيان كرد: با محقق شدن اين مصوبه سفر به عتبات‌عاليات و مكه و مدينه از شهرستان به سهولت انجام می‌شود.

شايق در پايان افزود: در ماه مبارك رمضان و در قالب طرح مفتاح‌الجنه هر روز مسئولان به بازديد از خانواده‌های مستمند و نيازمند شهرستان پرداخته و در جريان مسائل و مشكلات آن‌ها قرار می‌گيرند، در اين ديدارها در راستای رفع مشكلات اين عزيزان اقدامات لازم انجام می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما