تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۶
۱
۰
کد مطلب : ۱۴۳۶۰

شرایط و نحوه ثبت نام جدید عتبات عالیات اعلام شد

شرایط و نحوه ثبت نام جدید عتبات عالیات اعلام شد
جامعه: سازمان حج و زیارت نحوه ثبت نام و شرایط سفر به عتبات عالیات برای زایران و کاروان‌های کربلا و سوریه را اعلام کرد.

 سازمان حج و زیارت برنامه زمان‌بندی گروه‌های اعزامی (زایران) به عتبات عالیات را از تاریخ چهارم آذرماه تا ۶ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد.

بر اساس این گزارش متقاضیان همانند دوره‌های قبلی باید، قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها، در سامانه پیش ثبت‌نام عتبات نام‌نویسی و کد رهگیری دریافت کنند.

شروع پیش ثبت‌نام از ساعت هشت صبح روز شنبه مورخ ۱۷ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه است که در روز بعد مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف می‌شوند.

روز دو‌شنبه ۲۶ مهرماه قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه بر روی سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات قرار می‌گیرد.

سازمان حج و زیارت به تمامی زایران عتبات عالیات توصیه کرد: زایرانی که در پیش ثبت‌نام دوره‌های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت‌نام نداشته و اطلاعاتشان (براساس گروه‌بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت نام نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف و درصورتی که این دسته از افراد مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌کنند در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نمی‌شوند و باید برای ثبت نام عتبات به سامانه اینترنتی این سازمان مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

حسین عصاریان
Iran, Islamic Republic of
با سلام لطفا در ارتباط با مسائل روز مداحی در کشور بیشتر خبرنمایی کنید
باتشکر