تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۴۴۳۴

نصایح منصور ارضی به طلاب قم

نصایح منصور ارضی به طلاب قم
جامعه: منصور ارضی در سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در قم گفت: یکی شدن روحانیت و مادحین و قاریان قرآن از ضروری‌ترین مسائل مربوط به جلسات مذهبی و هیئات است که به عنوان اصلی‌ترین نهاد در جهت مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن و در خط مقدم حضور دارند.

این مداح اهل بیت با حضور در شهر قم و مدیحه‌سرائی در منزل یکی از خطیبان مشهور کشوری در قم به ایراد سخنانی پرداخت.

ارضی گفت: هم اکنون دل‌ها یکی نیست لکن تن‌ها به هم نزدیک است و این موضوع ضرورت ایجاد اتاق فکر برای مواجهه با جامعه فساد زده امروزی را روشن می‌سازد.

وی در ادامه سخنانش اینگونه بیان داشت: باید مطالب و اخبار به صورت صحیح به بزرگان و علماء برسد، وگرنه شاهد مشکلات و مسائلی خواهیم بود که جبران‌ناپذیر است. و این وظیفه روحانیت و طلاب جوان را سنگین‌تر می‌کند.

ایشان تصریح کردند: مراجع عظام تقلید نور چشم ما هستند، یک موی ایشان برای ما با ارزش‌تر از همه دنیای مادی با همه زیبائی‌هایش است.

حاج منصور ارضی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای دین خون لازم است و این دین با خون حفظ شده. هم اکنون در قم قدرت و توان مرجعیت بیش از نجف و مشهد و سایر مراکز دیگر است و قم اصلی‌ترین کانون توجه دشمن داخلی و خارجی است.

این مداح پیشکسوت کشور نصیحتی به طلاب جوان کرد و گفت: طلاب باید متوجه باشند اخبار کذب و اشتباه از سوی چه جریاناتی به علماء و مراجع می‌رسد، این وظیفه روحانیت انقلابی و ولائی است.

منتقد این روزهای رئیس دفتر ریس جمهور گفت: بارها عرض کردم که ما با هیچ کس پالوده نخورده‌ایم و عقد اخوتی هم نداریم، این را به رئیس جمهور و مجلس و بقیه آقایان گفته‌ام. نکند انجمن حجتیه این بار به شکل مدرن و جذاب تری به نام امام زمان(عج) ایجاد شود، این خطر بزرگی است که امام زمان‌(عج) و عصر ظهور برای جوانان به صورت اشتباه ترسیم شود. ما با هیچ کس شوخی نداریم و به کسی هم بدهکار نیستیم.

منصور ارضی در بخش دیگری از سخنانش مجالس اهل بیت را مراکز بصیرت و آگاهی برای نسل جوان عنوان نمود و افزود: این مجالس روضه و توسل بعد از عاشورا ایجاد شد و با عنایت خود سیدالشهداء هنوز پابرجاست و دشمن نتوانسته از ابتدا تا کنون خللی در این مجالس ایجاد کند.

در پایان منصور با بیان اینکه مقام معظم رهبری تقیه را به ما می‌آموزد ادامه داد: این امر برای رسیدن به اهداف بلندی برای جهان اسلام است که مد نظر مقام معظم رهبری می‌باشد.

لازم به ذکر است این مراسم چند سال متوالی با حضور این مداح کشور و دیگر مادحین و جمعی از خطیبان نامدار برگزار می‌گردد که نسبت به برگزاری این مراسم اطلاع‌رسانی عمومی نمی‌شود.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما