تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۴۶۰۲

امروز غرب نيازمند فرهنگ عاشورايی است

امروز غرب نيازمند فرهنگ عاشورايی است
جهان: كشورهای غربی نياز شديد به فرهنگ اسلامی و به خصوص عاشورايی دارند كه اين مرهون همت و تلاش فرهيختگان در عرصه‌ ترويج و شناسايی فرهنگ اصيل اسلامی به تمامی جهان است.

حجت‌الاسلام شيخ «عبدالعزيز مقتدی»، نماينده مجمع بين‌المللی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) در بحرين، در اين مجمع، با بيان اين مطلب گفت: در دنيای امروز كشورهای غربی و جامعه خشك آمريكا و اروپا نياز شديد به فرهنگ اسلامی و به خصوص عاشورايی دارد كه اين مرهون همت و تلاش فرهيختگان در عرصه‌ ترويج و شناسايی فرهنگ اصيل اسلامی به تمامی جهان است.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثيرگذار تبليغات در عرصه‌ جهانی، گفت: تبليغات نيروهای بشر را به سمت و سويی هدايت می‌كند كه می‌تواند در بسياری از حوادث و جريان‌ها مؤثر باشد.

وی گفت: در مكتب تشيع موارد بسياری از جمله واقعه كربلا هست كه با معرفی آن به دنيا می‌توان قلب‌های تمام مردم جهان را به سمت اسلام و مكتب تشيع جذب كرد.

نماينده مجمع بين‌المللی بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) افزود: در بحرين حدود هشت سال است كه مراسم بزرگداشت حضرت علی‌اصغر(ع) برگزار می‌شود كه بركاتی از اين مراسم را در دنيا شاهد هستيم.

وی اظهار كرد: نويسندگان مكتب تشيع با كار بر روی فرهنگ عاشورايی و تشيع به گسترش اين فرهنگ و زمينه‌سازی حجت خدا امام‌زمان(عج) را فراهم كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما