تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۲
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۱
موسوی هوايی در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

برگزاری چهارمين جشنواره کتاب دين ارديبهشت ۹۰

برگزاری چهارمين جشنواره کتاب دين ارديبهشت ۹۰
جامعه: به گفته معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، جشنواره دوسالانه کتاب دین در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ با اضافه شدن دو گروه علمی ادبیات داستانی و رمان و همچنین کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی دبیر جشنواره کتاب دین چهارمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت افزود: فضای تولید کتاب به جنبش نرم‌افرازی و تولید علم در جامعه باز می‌گردد و برای تحول عظیم و بومی درعلوم انسانی که مورد توجه رهبر انقلاب بوده این جشنواره امسال به عنوان چهارمین جشنواره برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره کتاب دین گفت: این جشنواره که قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود، پیشتر دارای ۵ گروه علمی بود: علوم قرآن و حدیث؛ فقه و علوم اسلامی؛ فلسفه کلام و عرفان و اخلاق اسلامی؛ تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی و گروه پنجم دین و علوم انسانی؛ اما با توجه به عنایت فرهیختگان، نویسندگان، پژوهشگران و نهادهای علمی و پژوهشی پیشنهادهایی مطرح شد که این پیشنهادها در شورای سیاستگذاری جشنواره بررسی و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که دو گروه علمی ادبیات داستانی و رمان و همچنین کودک و نوجوان به جشنواره اضافه شود.

وی گفت: ۶۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب دین،ارسال شد ه که علاقه‌مندان تا ۲۰ اسفند برای ارسال آثار خود فرصت دارند و مراسم رسمی در هفته معلم برگزار می‌شود.
مرجع : رسالت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما