تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۴۹۳۷

كتاب «ماه و حسين (ع)» منتشر می‌شود

كتاب «ماه و حسين (ع)» منتشر می‌شود
فرهنگ: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار از چاپ و توزیع كتاب «ماه و حسین (ع)» در آستانه ماه محرم در شهرستان‌ شهریار خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین كوششی با اعلام این خبر گفت: كتاب «ماه و حسین (ع)» از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با موضوعاتی همچون اهداف و تاریخچه عزاداری، شئونات مجالس حسینی(ع)، فتوا‌های مراجع تقلید، دیدگاه بزرگان علما و دانشمندان، وظایف گردانندگان، گویندگان و مداحان منتشر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به هدف چاپ كتاب ما و حسین(ع) افزود: آگاهی بیشتر شهروندان با هدف و شخصیت سید‌الشهدا در ذهن مخاطبان و شخصیت‌های تأثیر‌گذار در محافل دینی، آشنایی با درس‌ها، عبرت‌ها، باید‌ها و نباید‌ها و شئونات مجالس عزاداری با بهره‌گیری از دیدگاه بزرگان دینی و علما از جمله اهداف نشر این كتاب است.

حجت اسلام كوششی ادامه داد: در این كتاب به سئوالاتی با موضوع چگونگی عزاداری اهل بیت (ع) پاسخ داده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به اینكه دشمنان اسلام و تشیع از آن جایی كه هرگز نتوانستند روح حسینی را از پیروان آن حضرت بیگرند، تلاش كردند با ایجاد تحریفات دینی در محافل عزاداری، اهداف عاشورا را به انحراف بكشانند، تصریح كرد: دشمنان اسلام با ایجاد شبهات مختلف در بین جوانان در تلاشند آنان را از بصیرت حسینی دور كرده و به نام عزادار و دوستدار اهل بیت (ع) حركات خلاف شئونات دینی را ترویج كنند.

حجت اسلام كوششی تصریح كرد: سخنرانان محافل مذهبی باید پیشوایان معصوم را در تمامی عرصه‌های اجتماعی برای جامعه به عنوان الگوی همه نسل‌ها در همه دوره‌ها معرفی كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما