تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۵۲۰۳

تجمع عاشورايی هيئت‌های دانش‌آموزی سراسر كشور بر پا می‌شود

تجمع عاشورايی هيئت‌های دانش‌آموزی سراسر كشور بر پا می‌شود
جامعه: همزمان با هشتم محرم‌الحرام و سالروز شهادت حضرت علی‌اكبر‌(ع) دسته‌های عزا و تجمع عاشورایی در هیئت‌های دانش‌آموزی سراسر كشور برپا می‌شود.

همزمان با هشتم محرم‌الحرام، سالروز شهادت حضرت علی‌اكبر‌(ع) برنامه‌ریزی و سازماندهی برای حضور دانش‌آموزان در دسته‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت علی‌اكبر‌(ع) با هدف معرفی شخصیت این شهید كربلا به عنوان الگویی برای نوجوانان و جوانان سراسر كشور در هیئت‌های دانش‌آموزی و خیمه‌های عزاداری دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همزمان با اجرای طرح «یك راه یك قدم» كه از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همزمان با ایام محرم در حال برگزاری است، روز سه‌شنبه (۲۳ آذر ماه) همزمان با هشتم ماه محرم با حضور در دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری به برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری حضرت علی‌اكبر(ع) می‌پردازند.

گفتنی است، اجرای نشست‌هایی به منظور معرفی شخصیت حضرت علی‌اكبر‌(ع) به نوجوانان و جوانان در هیئت‌ها و خیمه‌های عزاداری دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌هایی است كه هشتم محرم‌الحرام همزمان با سالروز شهادت حضرت علی‌اكبر(ع) برگزار خواهد شد.

جوانان عضو جمعیت هلال احمر، دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی و دیگر اقشار دانش‌آموزی در مراسم عزاداری حضرت علی‌اكبر(ع) حضور خواهند داشت.

این در حالیست که با فرارسیدن ماه محرم، هیئت‌های عزاداری دانش‌آموزی و ۳۱۳ خیمه عزاداری در مدارس كشور برپا شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما