تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۵
۰
کد مطلب : ۱۵۲۸۹
دبير سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايی:

شور حسينی را در قالب مسابقه طلب می‌كنيم

شور حسينی را در قالب مسابقه طلب می‌كنيم
فرهنگ: دبیر سومین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی گفت: ما معرفت و شعور حسینی را در قالب مسابقه «سومین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی» طلب می‌كنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد تقی محمدیان با اشاره به اهداف برگزاری این سوگواره، گفت: سومین سوگواره وبلاگ نویسان عاشورایی با سه هدف عمده برگزار شده كه دمیدن روح تحرك و پویایی یا شور حسینی در فضای مجازی البته همراه با شعور و معرفت، گرد هم آوری وبلاگ نویسان در فضای مجازی و گرامیداشت و ارج بزرگوارانی كه در این عرصه در حال تلاش برای «تعظیم شعائر الله» هستند از اهداف این سوگواره است.

مدیر فرهنگسرای ولا ادامه داد: از قوانین كلی شركت در سومین وبلاگ نویسان عاشورایی می‌توان به : تولیدی بودن كلیه آثار شركت‌ كننده در بخش «آثار وبلاگی برتر» توسط وبلاگ نویسان، ارسال آثار تنها تا ۲۰ محرم (۵/۱۰/۸۹) و قابل ویرایش بودن در زمان شروع به كار داوران و دلخواه بودن شركت كننده در انتخاب یك قالب یا بیشتر اشاره كرد.

وی با توجه به اینكه داوری آثار از بیستم محرم ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: داوری تا حدود دو هفته پس از اربعین ادامه می‌یابد تا آثار برگزیده و وبلاگ‌های برتر معرفی شوند.

دبیر این سوگواره گفت: برگزاری سوگواره امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی داشته است كه یكی از آن‌ها این است كه علاوه بر بخش آثار برتر، بخش وبلاگ‌های برگزیده نیز به این سوگواره اضافه شده تا تمام محتوا و قالب وبلاگ ها مورد ارزیابی قرار گیرد و چند قالب نیز نسبت به سال گذشته اضافه شده است، اما آن چه می‌توان به عنوان برجسته‌ترین تغییر از آن نام برد استخراج «برون داد» مطلوب از سوگواره و تداوم ارتباط با وبلاگ نویسان است.

وی با اشاره به همكاری دیگر نهادها در برگزاری این سوگواره افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ و موسسه خیمه از همیاران ما در برگزاری این سوگواره هستند.

مدیر فرهنگسرای ولا در پایان خاطرنشان كرد: این سوگواره در ۷ موضوع عمومی «شیعه و عاشورا»، «عبرت‌های عاشورا»، «برش‌های تاریخی»، «بصیرت و عزاداری‌ها» و موضوع ویژه «تطابق تاریخی كربلا با ...» برگزار می‌گردد كه تمام آثار ارسالی در موضوع ویژه، بدون لحاظ شرایط عمومی وبلاگ، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما