تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۵۶۷۸

توجه ویژه سازمان حج و زیارت به آموزش

توجه ویژه سازمان حج و زیارت به آموزش
جامعه: معاون اداری و منابع انسانی سازمان حج و زیارت کشور، آموزش را از مسائل بسیار مهم دانست و گفت: این سازمان توجه ویژه ای به آموزش دارد.

علی محدث، معاون اداری و منابع انسانی سازمان حج و زیارت کشور، عصر روز گذشته (۱۶ بهمن) در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده آموزشی فرهنگی حج و زیارت گلستان در بندرترکمن، گفت: سازمان حج و زیارت در حوزه زیارتی وظیفه نظارت، برنامه‌ریزی و سیاست گذاری حج را بر عهده دارد.

وی، با بیان اینکه از سال گذشته بعثه مقام معظم رهبری آمورش‌های مجازی را راه‌اندازی کرده است، افزود: این آموزش‌ها در دو بخش برای کارگزاران و زائران برگزار می‌شود.

محدث، با اشاره به اعزام سالانه ۱۰۰هزار نفر به حج تمتع،۸۰۰هزار نفر به حج عمره و یک میلیون نفر به عتبات عالیات، تاکید کرد: مسئله آموزش مورد توجه ویژه سازمان حج و زیارت است.

وی افزود: به همین منظور مراکز آموزشی در بسیاری از استان‌ها در حال احداث است و بحث استفاده از سیستم الکترونیکی بسیاری از ارتباطات را در این راستا الکترونیکی کرده است.

معاون اداری و منابع انسانی سازمان حج و زیارت کشور، با اشاره به وجود مردم متدین در استان گلستان، گفت: گلستان با وجود این مردم متذین مورد توجه سازمان است و پروژه دهکده آموزشی فرهنگی نیز تا سال ۹۱ به پایان می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما