تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۸
۰
کد مطلب : ۱۶۱۱۵

۲۶ فیلمساز زن در نخستين جشنواره سراسري «میلاد سرخ»

۲۶ فیلمساز زن در نخستين جشنواره سراسري «میلاد سرخ»
در نخستين جشنواره سراسري «ميلاد سرخ» اردبيل، آثار ديني ۲۶ فيلمساز زن در بخش‌هاي مختلف رقابتي به نمايش عمومي درخواهد آمد که از اين ۲۶ فيلم، ۱۴ فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی، هفت فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن و پنج فیلم نیز در بخش مسابقه فیلم‌های مستند روی پرده خواهند رفت.

از جمله فیلمسازان زن شرکت‌کننده در اين جشنواره می‌توان به فیلمسازانی چون: مهناز رُکنی (آتش عشق)، مرجان اشرفی‌زاده (شیدونه)، نرگس آبیار (شیرپوشان)، طاهره حسن‌زاده (حلیمه)، مریم صحرانورد (سرزمین امن)، لیلی عاج (هرچه تو را به یاد من بیاورد، زیباست)، ناهید صمدی‌امین (حبیب‌ابن مظاهر)، هما شکیبی (قصه‌های غراله) و ... اشاره کرد.

اين جشنواره با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ دینی و به منظور پاسداشت مقام شامخ ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امام ‌حسین (ع)، در ایام شعبانیه و طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۰، در استان دارالارشاد اردبیل برگزار خواهد شد.

«مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، برگزار‌کننده این رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و مذهبی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما