تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۵۳
۰
کد مطلب : ۱۶۲

وظیفه ما مبارزه با دجالان مدعي ارتباط با امام زمان است

وظیفه ما مبارزه با دجالان مدعي ارتباط با امام زمان است
به گزارش خیمه، آيت‌ الله مكارم شيرازي افزود: با توجه به اينكه با ظهور قائم آل محمد (ص) جهان پر از عدل و داد مي شود، سخنرانان و خطيبان بايد به شبهاتي كه درباره ظهور آن حضرت در بين جوانان وجود دارد پاسخي كامل و جامع بدهند. 

آيت‌ الله مكارم شيرازي گسترش و عمق بخشي فرهنگ مهدويت را وظيفه عاشقان و دلسوختگان آن امام (ع) دانست و تصريح كرد: جهان امروز متوجه شده است كه دموكراسي غرب به وضوح امتحان خود را پس داده است. دموكراسي از نظر غربيان، چيزي است كه حافظ منافع آنها باشد و ما حقوق بشر آنها را در عراق، فلسطين و افغانستان ديده‌ايم. 

وي با بيان اينكه يكي از شبهات مهم درباره ظهور حضرت ولي عصر (عج) وضعيت علم و تكنولوژي در جهان است تاکيد کرد: طبق روايات و احاديث معتبر، با ظهور آن حضرت 25 مرحله به 2 مرحله كنوني پيشرفت جهان افزوده خواهد شد. 

وي ادامه داد: در زمان آمدن ولي عصر (عج) عمق فهم چشم‌ها و گوش‌ها افزوده مي‌شود، تا جايي كه در هر جاي جهان قادر به ديدن آن بزرگوار هستيم. همچنين افزايش قدرت مؤمنان در سيطره حكومت آن امام نشان مي‌دهد كه جهان بيش از پيش به پيشرفت علم و اخلاق خواهد رسيد. 

بنابر گزارش برنا، آيت‌ الله مكارم شيرازي در پايان خاطر نشان كرد: وظيفه ما مبارزه با دجالاني است كه با حقه‌بازي و نيرنگ، مدعي ارتباط با ولي‌عصر (عج) هستند. دست اجانب و دشمنان دين، در اين ادعاها در كار است. جوانان بايد بيشتر از قبل به آگاهي برسند و به امام زمان (عج) كه سال‌هاست غريب و ناشناس مي‌باشند ياري رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما