تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۶۶۳۴

نمايشگاه «هنر خوشنويسی اسلامی معاصر ايرانی» در مالزی افتتاح شد

نمايشگاه «هنر خوشنويسی اسلامی معاصر ايرانی» در مالزی افتتاح شد
نمايشگاه آثار نقاشی‌خط هنرمندان مطرح ايرانی با عنوان «هنر خوشنويسی اسلامی معاصر ايران» با حضور استادان و هنرمندان ايرانی، مالايی و علاقه‌مندان به هنر خوشنويسی گشايش يافت.

اين نمايشگاه «هنر خوشنويسی اسلامی معاصر ايرانی» با همكاری مؤسسه «هنر و هويت» شهر كوالالامپور، پايتخت مالزی، مركز هنر اسلامی «شمسه» تهران و گالری «NN» در اين كشور با هدف معرفی هنرمندان معاصر ايرانی برپا شده است.

در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه «ماندانا بركشلی»، استاد دانشگاه بين‌المللی مالزی، درباره استادان شركت‌كننده و فعاليت‌هايی كه منجر به برپايی اين نمايشگاه شد، گزارشی به ميهمانان ارائه كرد.

در ادامه «اميرحسين ذكرگو»، استاد هنرهای اسلامی و شرقی دانشگاه بين‌المللی اسلامی مالزی، درباره هنر خوشنويسی در گذشته و تفاوت‌های آن در زمان حال به سخنرانی پرداختند.

در اين نمايشگاه ۵۰ اثر از ۲۲ تن از استادان به‌نام خوشنويسی ايران همچون «محمد احصايی»، «غلامحسين اميرخانی»، «علی شيرازی»، «صداقت جباری»، «اميرحسين ذكرگو» و «محمدرضا آستانه» در معرض ديد علاقه‌مندان به هنر خوشنويسی قرار گرفته است.

لازم به ذكر است؛ علاقه‌مندان به هنر خوشنويسی در مالزی می‌توانند تا ۳۱ مرداد‌ماه، مصادف با ۲۲ ماه رمضان برای بازديد از اين نمايشگاه به گالری NN واقع در خيابان سليمان، امپانگ هيلير (sulaiman۱, Taman ampang hilir) مراجعه كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما