تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳
۰
کد مطلب : ۱۶۹۲۶

حضور فیلم دینی «بهشت اینجاست» در جشن سينمای ايران

حضور فیلم دینی «بهشت اینجاست» در جشن سينمای ايران
«بهشت اينجاست» نام فيلمی در ژانر كودك و نوجوان و با موضوع دينی است كه در پانزدهمين جشن سينمای ايران، شهريورماه به نمايش گذاشته خواهد شد.

فيلم سينمايی «بهشت اينجاست» ساخته حميد سليميان در ميان ۸۳ فيلم بخش مسابقه پانزدهمين جشن سينمای ايران كه از ۵ شهريور آغاز می‌شود، به نمايش درمی‌آيد.

اين فيلم به تهيه‌كنندگی محمدصادق آذين و مركز گسترش سينمای مستند و تجربی با مضموعی دينی داستان پسر بچه‌ای را روايت می‌كند كه در جست‌وجوی تازه‌هايی از طبيعت و آفريده‌های خدا وارد جنگل می‌شود و جنگل فضايی مناسب برای كشف و شهودهای او برای ايمان به عظمت خداوند پديد می‌آورد.

در ميان فيلم‌های اكران‌شده در بخش مسابقه جشن سينمای ايران، فيلم ديگری با نام «راز موفقيت» با نام قبلی «مامان بهروز منو زد» ساخته عباس مراديان نيز به چشم می‌خورد كه حاوی نكات تربيتی و اخلاقی برای كودكان و نوجوانان است و موضوع احترام به پدر و مادر را به كودكان و نوجوانان يادآور می‌شود.

اين دو فيلم به همراه ۲۸ انيميشن انتخابی برای اكران در اين جشن ۸، ۱۲ و ۱۵ شهريور به نمايش درمی‌آيند و مراسم نهايی پانزدهمين جشن سينمای ايران ۲۵ شهريور در عمارت مسعوديه واقع در ميدان بهارستان برگزار می‌شود.

يادآوری می‌شود؛ فيلم «بهشت اينجاست» در بيست و نهمين جشنواره بين‌المللی فيلم فجر و فيلم «راز موفقيت» در بيست و چهارمين جشنواره بين‌المللی فيلم‌های كودك و نوجوان كه سال گذشته در همدان برگزار شد، حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما