تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۷۰۴۳

انتشار كتاب‌های «تاريخ مجموعه مسجدالاقصی» و «دين و قرائت‌پذيری»

انتشار كتاب‌های «تاريخ مجموعه مسجدالاقصی» و «دين و قرائت‌پذيری»
كتاب‌های «تاريخ مجموعه مسجدالاقصی» و «دين و قرائت‌پذيری» از سوی انتشارات اديان وابسته به دانشگاه اديان و مذاهب منتشر شد.

كتاب‌های «تاريخ مجموعه مسجدالاقصی» و «دين و قرائت‌پذيری» در دو ماه نخست تابستان سال جاری از سوی انتشارات اديان وابسته به دانشگاه اديان و مذاهب منتشر شد.

«تاريخ مجموعه مسجدالاقصی» كتابی با ارزش، نفيس و نادر در زمينه تاريخ قدس است كه در قالبی آلبوم‌گونه توسط مورخ و نويسنده فلسطينی دكتر محمدهاشم موسی‌ غوشه گردآوری شده است.

در اين كتاب همه آثار اسلامی موجود در اين مجموعه ۴/۱۴ هكتاری شامل مسجدالاقصای مسقف، قبةالصخرة، مصلای مروانی، بركه‌ها، چاه‌ها، گنبدها، درها و مدارس و بسياری از اماكن ديگر به همراه ۲۵۰ تصوير و نقشه معرفی شده است.

اين كتاب كه چاپ دوم خود را تجربه می‌كند، توسط سيدشهرام فرهانيان و هودسا عاطفی در ۱۲۰ صفحه ترجمه و با قيمت ۵۵۰۰ تومان در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دين و قرائت‌پذيری اثر محمدعلی رستميان عنوان كتاب ديگری است كه به‌ تازگی به همت دانشگاه اديان و مذاهب در ۳۴۴ صفحه و با قيمت ۵۵۰۰ تومان منتشر شده است. رستميان در اين كتاب به دين و قرائت از آن و تعدد يا وحدت قرائت پرداخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما