تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۷۳۲۷

فیلم اینجا شهر دیگری است، نیمه مهرماه جلوی دوربین می‌رود

فیلم اینجا شهر دیگری است، نیمه مهرماه جلوی دوربین می‌رود
فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگری است» (نام قبلی مهر و آینه‌ها) به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با موضوع صدر اسلام و ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع)، نیمه مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

سعید سعدی تهیه‌کننده «اینجا شهر دیگری است» گفت: «مدتی‌ است پیش‌تولید فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگری است» را آغاز کردیم. فیلم در سه منطقه جلوی دوربین خواهد رفت. بخش اعظمی از صحنه‌های فیلم (حدود ۶۰ درصد) در نخلستان خواهد گذشت که این صحنه‌ها را در آبادان فیلمبرداری خواهیم کرد.»

وی اظهار داشت: «حدود ۱۵ درصد از فیلم در فضای کویری و رملی جلوی دوربین خواهد رفت که این بخش از فیلم را در مناطق کویری یزد فیلمبرداری خواهیم کرد و مابقی صحنه‌ها که مربوط به مسجد کوفه و شهر کوفه است در شهرک غزالی و دکورهای مختارنامه (احمدآباد مستوفی) ضبط خواهد شد.»

وی در ادامه به داستان فیلم اشاره کرد و گفت: «فیلم یک شب پس از ضربت خوردن حضرت‌ علی (ع) تا زمان شهادت را به تصویر می‌کشد و قصه در مدت زمان ۲۴ ساعت می‌گذرد. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا خواهند کرد.»

تهیه‌کننده «آلزایمر» و «اینجا بدون من» درباره زمان فیلمبرداری فیلم توضیح داد: «نام فیلم را به «اینجا شهر دیگری است» تغییر دادیم و با تکمیل شدن لیست عوامل و بازیگران تلاش می‌کنیم تا فیلم را نیمه مهرماه جلوی دوربین ببریم.»

فیلمنامه «اینجا شهر دیگری است» توسط حمید امجد نوشته شده و داستان زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی (ع) را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود.

تعدادی از عواملی که حضورشان تاکنون قطعی شده است، عبارت‌اند از:
نویسنده فیلمنامه: حمید امجد/ کارگردان: احمدرضا گرشاسبی/ تهیه‌کننده: سعید سعدی/ مدیرفیلمبرداری: حسن کریمی/ طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی/ طراح گریم: سعید ملکان/ مدیر برنامه‌ریزی: علی ملاقلی‌پور/ جانشین تولید: حیدر زرقومی/ مدیر تدارکات: جواد سلیمانی

بنابراین گزارش، فیلم اوایل سال به تهیه‌کنندگی حسین زندباف پروانه ساخت از اداره کل نظارت و ارزشیابی دریافت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما