تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
۰
کد مطلب : ۱۷۷۳۴

اختتامیه هشتمین سوگواره نواها و اشعار آئینی برگزار می‌شود

اختتامیه هشتمین سوگواره نواها و اشعار آئینی برگزار می‌شود
دبیر هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی گفت: فراخوان این سوگواره در آستانه ماه محرم الحرام در سه رشته مداحی، شعر و دعاخوانی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۳۰ سال اعلام شد.

وی عنوان کرد: آثار ارسالی در رشته شعر در دو مرحله داوری اولیه و یک مرحله نهایی با حضور آقایان امیری اسفندقه، سعید حدادیان، شیخ رضا جعفری، شیخ جواد زمانی و سید مهدی حسینی بررسی و از بین حدود ۱۵۰۰ اثر ارسالی ۶ نفر به عنوان برگزیده بخش شعر انتخاب شده‌اند.

زیبایی‌نژاد اظهار داشت: در بخش مداحی و دعاخوانی ۵۰ اثر از میان ۵۰۰ اثر ارسال شده، پس از یک مرحله داوری به مرحله نهایی رسیده است و صبح روز جمعه ۹ اسفند ماه برگزیدگان آن برای مشخص شدن نفرات اول تا سوم در تهران و به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی گفت: مراسم آیین اختتامیه و اهدای جوایز روز جمعه مورخ ۹ اسفند ماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۵ با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان کشوری و لشکری و مداحان و شعرای آیینی جوان و پیشکسوت میهن اسلامی و با اجرای برخی از برگزیدگان بخش مداحی و شعر در سالن مجموعه فرهنگی سرچشمه (یادمان شهدای هفتم تیر) به نشانی خیابان بهارستان، قبل از چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی پور برگزار می‌شود.

دبیر هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی افزود: در این برنامه به برگزیدگان و نفرات اول تا سوم هر بخش لوح یادبود سوگواره به همراه کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا خواهد شد و با توجه به همکاری و مشارکت شبکه قرآن و معارف سیما قسمت‌هایی از برنامه آیین اختتامیه به صورت زنده از شبکه قرآن پخش خواهد شد.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما