تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
۰
کد مطلب : ۱۷۷۶۹

جلسه آموزشی ویژه مداحان شهرستان سمیرم برگزار می شود

جلسه آموزشی ویژه مداحان شهرستان سمیرم برگزار می شود
حجت الاسلام محمدجواد رضائی گفت: جلسه آموزشی ویژه مداحان شهرستان سمیرم به مدت سی و دو ساعت آموزشی در اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم از دوازدهم اسفندماه تا شانزدهم اسفندماه ۱۳۹۲ پذیرای مداحان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه در شهرستان سمیرم بیش از ۵۰ مداح وجود دارد که فقط تعداد ۳۶ مداح صاحب پرونده هستند، اذعان داشت: در برگزاری این دوره آموزشی آشنائی مداحان با فنون مداحی ، آشنائی مداحان با سبک های مداحی، ارتقای آگاهی دینی عقیدتی، آسیب شناسی مداحی هدف محوری قلمداد می شود.

وی تصریح کرد: توانائی مداحی، بهره گیری از کلاس های آموزشی مداحی از جمله شرایط لازم برای کسب عنوان مداح است ضمن اینکه در مداحی سن ملاک مهمی محسوب نمی شود.

رضایی ادامه داد: مرکزی که رسمیت بیشتری به مداحان می دهد اداره تبلیغات اسلامی است ضمن اینکه مراکز خارج از این اداره نیز برای جذب مداحان می بایست زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: کانون مداحان شهرستان با پنج عضو که به انتخاب حداکثری آراء مداحان تشکیل می شود از جمله مراکزی است که میتواند به مداحان خدمت ارائه بدهد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما