تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
۰
کد مطلب : ۱۷۸۳۴

نمايشگاه عکس «نماز و عاشورائيان» گشايش يافت

نمايشگاه عکس «نماز و عاشورائيان» گشايش يافت
نمايشگاه عکس «نماز و عاشورائيان» روز گذشته در نگارخانه ميرک مشهد گشايش يافت.

در اين نمايشگاه ۷۲ قطعه عکس از ۳۰ عکاس که تصاويري از اقامه نماز، عزاداري هاي روز عاشورا و اطعام عزاداران را ثبت کرده اند به نمايش گذاشته شده است.

۷۲ عکسي که با ياد ۷۲ يار امام شهيدان در واقعه عاشورا به نمايش گذاشته شده است. به گفته سيد محمدي، دبير اين نمايشگاه، از مجموع ۷۹۶ عکس دريافتي از ۹۹ عکاس که به دبيرخانه مسابقه استاني «عکس و فيلم کوتاه نماز و عاشورائيان» ارسال شد، ۷۲ عکس توسط هيئت داوران به مرحله نهايي راه يافته و در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده است.

به گفته وي از مجموع ۶۰ فيلم کوتاه ارسال شده نيز ۱۱ اثر شايسته حضور در مرحله پاياني مسابقه شناخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمين سبحاني نيا، رئيس ستاد اقامه نماز استان که مديريت برگزاري مسابقه «نماز و عاشورائيان» را برعهده داشته است نيز درباره اهداف برپايي اين نمايشگاه گفت: به تصوير کشيدن عشق و ارادت عاشقان امام حسين(ع) در عزاداري روز عاشورا و توجه به موضوع نماز و اطعام عزاداران، هدفي بوده که در برگزاري مسابقه «نماز و عاشورائيان» دنبال شده است.

به گفته او اختتاميه و تجليل از برگزيدگان اين نمايشگاه ۱۸ اسفند ماه برگزار خواهد شد و هم چنين از برگزيدگان مسابقات «ساجدان عاشق» و «فيلم کوتاه نماز و عاشورائيان» در اين مراسم تقدير مي شود.

شايان ذکر است اين نمايشگاه که به همت ستاد اقامه نماز استان داير شده است، تا ۱۸ اسفندماه در نگارخانه ميرک، واقع در خيابان صاحب الزمان(عج) مشهد، ميزبان علاقه مندان خواهد بود.
مرجع : خراسان رضوی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما