تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
۰
کد مطلب : ۱۷۸۳۶

ارائه محصولات ویژه مبلغان و مداحان توسط مؤسسه هنر و ادبیات هلال

ارائه محصولات ویژه مبلغان و مداحان توسط مؤسسه هنر و ادبیات هلال
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،مؤسسه هنر و ادبیات هلال درراستای هدف عالی ترویج اشعار و مراثی مناسب و منطبق بر مبانی دینی شیعه، بعداز چاپ هفت دوره کامل ازآثار استاد سازگار و دیگر اساتید عرصه ادبیات مذهبی، طراحی و اجرای سایت مدایح (www.madayeh.com) را در پیشگرفت که تمام کتب منتشره مؤسسه در آن سایت قابل دسترسی و استفاده است.

این گزارش می‌افزاید: پس از آن با راه اندازی تلفن گویای هلال که شامل بهترین اشعار در تمام مناسبت های سال و ارائه همزمان شعر از طریق دستگاه نمابر است، گامی در جهت تغذیه فکری و فرهنگی فضاهای مذهبی برداشته است.

همچنین کتاب جیبی «پیام محراب» که هرماه تعداد١٠ هزار جلد از آن در بیش از٤٠٠ نقطه از کشور توزیع می‌شود، به ٦٠ شماره رسیده است که در اختیار روحانیون قرار می گیرد. این کتاب به منظور بیان در زمان بین الصلاتین تهیه شده است لذا برای هر وعده نماز جماعت به صورت تقویم روزانه و با توجه به مناسبتهای روز مسئله شرعی و روایت کوتاه و مناسب ارائه می‌دهد.

سایت پیام محراب نیز برای استفاده هرچه بیشتر عزیزان از مطالب کتب پیام محراب راه اندازی شده است (www.payammehrab.com) با توجه به سرعت پیشرفت ابزارهای مورداستفاده برای ارتباط سریعتر و اطلاع‌رسانی وسیعتر، مؤسسه هنر و ادبیات هلال در آخرین فعالیت خود اپلیکیشن رادیو اینترنتی هلال را برای سیستمهای تبلت وگوشی های هوشمند اندروید و ios طراحی و اجرا کرده است که در دهه اول محرم با توجه به نیاز امروز جامعه شعر، نوحه و مقتل به صورت روزانه و متناسب با موضوع روز، به روی اپلی کیشن رادیو اینترنتی هلال تقدیم مداحان و علاقه مندان خواهد شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما