تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
۰
کد مطلب : ۱۷۹۶۹

حضور 130 مداح در آیین های سوگواری ایام فاطمیه در دشتی

حضور 130 مداح در آیین های سوگواری ایام فاطمیه در دشتی
جانشین بسیج مداحان شهرستان دشتی، عبدالرضا مقاتلی جمعه شب در جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت‌های مذهبی در محل شهرداری خورموج تشکیل شد از حضور۱۳۰ مداح در ایام فاطمیه در خورموج خبر داد.

وی افزود: ۱۳۰ مداح در ایام فاطمیه اول و دوم با حضور در آیین‌های سوگواری ایام فاطمیه در نقاط مختلف شهرستان دشتی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: چند تن از مداحان نیز همراه با کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

حسین فقیه مسئول هیئت کاظمیون شهر خورموج نیز گفت: هیئت کاظمیون برنامه‌های ویژه‌ای را در مسجدالرضا(ع) شهر برگزار خواهد کرد که بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه دربر خواهد داشت.

رضا ملاح جانشین هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتی هم گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که به ‌عمل آمده دعای ندبه کشوری یکی از برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان دشتی خواهد بود.

رئیس شورای شهر خورموج نیز گفت: آیین‌های عزاداری ایام فاطمیه باید عاشورایی و مراسم‌های ایام فاطمیه به صورت ویژه در شهر خورموج برگزار شود.

غلامحسین تیموری با بیان اینکه ایام نوروز باستانی با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تقارن پیدا کرده است، یادآور شد: مردم ولایت‌مدار شهرستان دشتی و مردم شهر خورموج همواره ارادت خود را به ائمه (ع) در مناسبت‌های مختلف نشان داده‌اند.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما