تاریخ انتشار
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۹

برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه در بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه در بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز بزرگ بانوی جهان اسلام و سرور زنان اهل بهشت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، این مراسم به مدت ۱۰ شب از دوشنبه، ۱۱ فروردین‌ماه، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم معنوی که با حضور باشکوه زائران و عاشقان خاندان وحی برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین جان نثاری به ایراد سخنرانی و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی در رثای یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) خواهند پرداخت.

همچنین در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) مصادف با پنجشنبه، ۱۴ فروردین‌ماه مراسم سوگواری و عزاداری بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای بزرگ ری، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خوش نما و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، رضوی برگزار خواهد شد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا(س)، مقدم پیروان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در این مراسم گرامی می‌دارد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما