تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
۰
کد مطلب : ۱۸۱۰۵

ضرورت جذب مداحان جوان و جلوگیری از گرایش به سبک های غربی

ضرورت جذب مداحان جوان و جلوگیری از گرایش به سبک های غربی
عصر دیروز اولین نشست مداحان شهرستان چرام با حضور مسئول کانون مداحان و اعضای کانون در محل سازمان تبلیغات برگزار شد.

شجاع خواجه‌پور، مسئول کانون مداحان شهرستان چرام در این نشست اظهار داشت: با تعامل خوبی که بین کانون و اداره تبلیغات اسلامی وجود دارد از هم اکنون باید برنامه‌های یک ساله این کانون تدوین شود تا نقش هر یک از اعضای کانون در امورات مختلف به خوبی مشخص شود.

مسئول کانون مداحان شهرستان چرام با اشاره به جایگاه ارزشمند و حساس مداحان در جامعه امروز، خاطرنشان کرد: اعضای کانون مداحان باید با جدیت تمام در امور محوله کوشا باشند و نسبت به عملی شدن شرح وظایف و اختیارات بر اساس اساسنامه اهتمام داشته باشند.

وی افزود:وظیفه کانون استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در عرصه شعر و شاعری خصوصاً اشعار حماسی، دینی و مذهبی است.

خواجه‌پور با اشاره به جذب مداحان جوان تشریح کرد: بر ما است که جهت جلوگیری از گرایش این جوانان به سبک‌های غربی چنین زمینه‌ای را فراهم کنیم.

این مسئول در ادامه مطالعه اثرات مداحان و شعرای به نام را متذکر شد و گفت: ما باید از این اثرات بهره بگیریم تا بتوانیم در مسیری که انتخاب کرده‌ایم موفق باشیم.

وی از جمله وظایف اعضای کانون مداحان را جذب و آموزش نیروهای مستعد شهرستانی، ساماندهی مداحان، پیگیری طرح آموزش تخصصی مداحان، تهیه کارت شناسایی برای مداحان و کارت ویژه اعضای کانون مداحان ،ارتقاء سطح معرفتی و علمی مداحان شهرستان از طریق آموزش و تغذیه فکری مداحان برشمرد
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما