تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۸۱۵۱

برابری سهمیه عمره نخبگان با تقاضای اعزام

برابری سهمیه عمره نخبگان با تقاضای اعزام
سیدحسین اخوان علوی، رئیس بنیاد نخبگان استان قم از اعزام سه کاروان نخبگان و استعدادهای برتر طی سه ماهه اول سال جاری به عمره مفرده خبر داد و اعلام کرد: در سال جاری حدود ۴۱۴ نفر از نخبگان کشور عازم عمره می شوند.

وی ادامه داد: این سه کاروان شامل یک کاروان مجردی است که حدود ۱۲۰ نفر عضو دارد و مختص آقایان بوده و دو کاروان ۱۴۷ نفره متأهلان که از نخبگان، همسر و یک فرزند آنها تشکیل شده است.

اخوان در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به افزایش ظرفیت عمره سهمیه عمره نخبگان نیزافزایش داشته است یا خیر، گفت: طی شش تا هفت سال گذشته سالی سه تا چهار کاروان به طور معمول عازم عمره می شدند در سال گذشته نیز سه کاروان به عمره اعزام شدند و تقریباً تعداد تقاضای نخبگان با تعداد سهمیه آنها برابری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته افرادی که یکبار از طریق ستاد عمره دانشگاهیان به عمره اعزام می شدند امکان اعزام آنها از طریق عمره نخبگان از بین می رفت، گفت: با رایزنی‌های صورت ‌گرفته مقرر شد اگر دانشجویی یکبار از طریق عمره دانشگاهیان به عمره اعزام شده بود و بعد جزو نخبگان کشور قرار گرفت می‌تواند از طریق بنیاد نخبگان نیز به عمره اعزام شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما