تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۸۱۸۰

ظرفیت پذیرش در مراسم اعتکاف حرم رضوی ۲۱۰۰ نفر اعلام شد

ظرفیت پذیرش در مراسم اعتکاف حرم رضوی ۲۱۰۰ نفر اعلام شد
آخرین مهلت ثبت نام علاقه مندان به شرکت در اعتکاف حرم مطهر رضوی امروز (۲۵ فروردین) است؛ ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف مسجد گوهر شاد حرم رضوی از هفتم فروردین ماه امسال آغاز شده است.

علاقه مندانی که تاکنون موفق به ثبت نام برای اعتکاف حرم مطهر در سال ۱۳۹۳ نشده اند، می توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ فروردین برای ثبت نام به سایت رسمی آستان قدس رضوی به آدرس www.aqr.ir مراجعه و یا یک پیامک بدون متن به شماره ۳۰۰۰۰۰۰۸ ارسال کنند.

امسال با توجه به عملیات ساختمانی صحن مسجد جامع گوهرشاد، ظرفیت پذیرش برای ۲ هزار و ۱۰۰ معتکف در نظر گرفته شده است که پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان اول اردیبهشت ۱۳۹۳ از طریق پورتال آستان قدس رضوی و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، تا صبح ( ۲۴ فروردین)، تعداد ۸۷ هزار نفر برای شرکت در اعتکاف حرم مطهر ثبت نام کرده اند که از این ۶۷ درصد را بانوان و ۳۳ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

اعتکاف ایام البیض ماه رجب سال ۱۴۳۵ قمری از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ۹۳ به مدت سه روز در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
مرجع : خبرگزاری شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما