تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
۰
کد مطلب : ۱۸۱۹۴

اولین نشست شورای هیئت‌های مذهبی در بروجن برگزار شد

اولین نشست شورای هیئت‌های مذهبی در بروجن برگزار شد
بیژن نوبخت، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: اولین نشست شورای هیئت‌های مذهبی روز یکشنبه، ۲۴ فروردین‌ماه با موضوع تشریح و تصویب تقویم برنامه‌های کاری سال ۹۳ شورا و هیئت‌های مذهبی و جمع‌آوری گزارش برنامه‌های اجرایی هیئت‌های مذهبی و شورای هیئت‌ها در سال ۹۲ در اداره تبلیغات اسلامی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، کارشناس تشکل‌های دینی و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی تشکیل شد.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: در سال ۹۲ شورای هیئت‌های مذهبی ۱۲ جلسه برگزار کرد که حاصل آن ۴۵ مصوبه شهرستانی بود.

نوبخت گفت: در این نشست مقرر شد جلسات و نشست‌های شورا در چهارشنبه‌های آخر هر ماه و در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شود و همچنین، یک دوره کارگاه آموزشی در نیمه اول سال ۹۳ ویژه مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان با موضوع روش هیئت‌داری و آسیب‌شناسی هیئت‌های مذهبی برگزار شود.

کارشناس تشکل‌های دینی بروجن در ادامه گفت: طبق تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسات بعدی شورا هر هفته دو نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی دعوت و روند فعالیت‌های هیئت خود را تشریح کنند و نیز دو نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی بانوان نیز به صورت رسمی در کلیه جلسات شورا جهت هماهنگی برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی شرکت داشته باشند.

یادآور می‌شود، دومین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بروجن در سال ۹۳ روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری و با موضوع هفته معلم و مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما