تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۸۶۰۰

برگزاری شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی

برگزاری شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام روحانی نژاد در ابتدای این نشست با بیان این که روند برگزاری نشستهای ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی با قوت ادامه پیدا می‌کند، افزود: اهمیتی که در کل کشور به مصوبات ستاد شئون داده شده قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر این که مصوبات ستاد شئون مورد توجه مسؤولان حوزه فرهنگ کشور قرار گرفته است، ادامه داد: آنچه که کشور ما را در میان سایر کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی متمایز کرده، سکانداری ولی فقیه است.

روحانی نژاد در بخش دیگری از سخنانش به حضور پررنگ مردم درمناسبتهای مذهبی اشاره کرد و یادآور شد: امسال هم مثل هر سال حضور مردم در مراسم اعتکاف چشمگیر بود به‌ویژه این که بیش از ۷۰ درصد معتکفین را جوانان تشکیل می دادند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان با بیان این که خوشبختانه کشور در ثبات و امنیت به سر می برد، تاکید کرد: ما قطعا در عرصه مذاکرات هسته ای پیروز خواهیم شد.

در ادامه این نشست حاضران به بحث و تبادل نظر پیرامون مناسبتهای مذهبی پیش رو از جمله ۲۷ رجب، سالگرد ارتحال امام (ره)، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان پرداختند.

گفتنی است،نشستهای ستاد مرکزی ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با حضور نمایندگان تام‌الاختیاری از نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، صدا و سیما،دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، وزارت اطلاعات و وزارت ارشاد و... برگزار می‌شود.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما