تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
۰
کد مطلب : ۱۸۶۱۰

برگزاری نشست های شورای هیئات مذهبی در بخشداری ها و دهیاری ها

برگزاری نشست های شورای هیئات مذهبی در بخشداری ها و دهیاری ها
به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بروجن گفت: سومین نشست این شورا روز چهار شنبه ۳۱اردیبهشت ۹۳، با موضوع هماهنگی برنامه های ملی و مذهبی خرداد ماه و نیز برنامه ریزی کلی در مورد برگزاری جشن ها در سطح شهرستان به صورت تجمعی و هماهنگ برگزار شد.

حسین کاویانی فر افزود: در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری خوب طرح اعتکاف در شهرستان از همکاری هیئات مذهبی خصوصاهیئات مذهبی خواهر، تقدیر و تشکر کرد.

کاویانی فر در ادامه گزارشی از مصوبات، برنامه های قبلی شورا و تصمیمات و برنامه های پیش رو ارائه داد وگفت: شورای هیئات مذهبی در نظر دارد به منظور نظارت و تعامل بیشتر با هیئات مذهبی در سایر شهر ها و روستاهای شهرستان بروجن جلسات آتی خود را در بخشداری ها و دهیاری های شهرستان با حضور نمایندگان هیئات مذهبی خواهر و برادر آنها برگزار نماید .

وی تصریح کرد: شنیدن نقطه نظرات و پیشنهاد مسئولین اجرایی هیئات مذهبی کمک شایانی در پیشبرد اهداف شورای هیئات مذهبی می‌کند.

گفتنی است، این نشست با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، دو نفر از نمایندگان هیئات خواهر و مسئول و اعضای شورای هیئات مذهبی برگزار شد.

مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما