تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۹
۰
کد مطلب : ۱۸۶۸۶

سازمان حج به هتل‌های عراقی التیماتوم داد

سازمان حج به هتل‌های عراقی التیماتوم داد
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مشکلات رفاهی و بهداشتی هتل های عراقی به مالکان آنها اعلام شده است، گفت: طی روزهای آینده تعداد زیادی از هتل های عراقی از چرخه خدمت رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات حذف می شوند.

محسن نظافتی صبح سه شنبه اظهار داشت: هیات مسکن سازمان حج و زیارت، جمع بندی خود را در خصوص کیفیت بهداشتی و رفاهی هتل های عراقی محل اقامت زائران ایرانی انجام داده و مشکلات به مالکان هتل ها اعلام شده است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: برخی مالکان هتل های عراقی به گزارش ارایه شده از سوی سازمان حج و زیارت پاسخ داده اند و برخی نیز برای رفع مشکلات مهلت خواسته اند.

نظافتی گفت: تا پایان هفته جاری هتل های دارای مشکل تعیین تکلیف و هتل های زیادی از چرخه خدمت رسانی به زائران ایرانی حذف می شوند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، فرسوده بودن ساختمان هتل ها، کمبود تجهیزات، عدم آموزش پرسنل هتل ها، برخورد نامناسب با زائران ایرانی، ایمن نبودن برخی تجهیزات مانند آسانسورها و برق ساختمان و عدم بکارگیری سیستم های گرمایشی و سرمایشی را از جمله مشکلات هتل های عراقی بیان کرد.

به گفته نظافتی هم اکنون سازمان حج و زیارت با حدود ۴۰۰ هتل عراقی برای اسکان زائران در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین همکاری دارد.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما