تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
۰
کد مطلب : ۱۸۷۵۸

کارگاه آسیب شناسی مهدویت در شهرستان قدس برگزار شد

کارگاه آسیب شناسی مهدویت در شهرستان قدس برگزار شد
کارگاه آسیب شناسی مهدویت در شهرستان قدس برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قدس ظهر پنجشنبه در حاشیه این کارگاه آموزشی با تبریک میلاد باسعادت حضرت ولیعصر( عج) گفت: دو جریان مهم رشد معنویت‌های نوظهور و مدعیان دروغین مهدویت، از خطرات متوجه جریان ناب معرفتی اسلام است.

حجت الاسلام صدقعلی جلیل زاده در ادامه افزود: در همین راستا این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی مسئولان هیئات مذهبی، مداحان، رابطین فرهنگی و مبلغان دینی با انحرافات در مهدویت، فرقه های نوظهور و مدعیان دورغین در قدس برگزار شد.

وی اعلان کرد: این کارگاه همه ساله در آستانه نیمه شعبان با حضور اساتید برجسته مذهبی برگزار می شود که امسال حجت الاسلام علی دریاکناری بعنوان مدرس در این کارگاه حضور دارد و آسیب شناسی مهدویت و همچنین انحرافات مهدویت را برای جامعه هدف بازگو کرد.

جلیل زاده اضافه کرد: در دهه مهدویت نشستهای تخصصی و گفتمان دینی با محوریت مهدویت در هیئت های مذهبی، دانش آموزی و دانشجویی شهرستان برگزار و در تمامی این نشست ها از اساتید برجسته مذهبی بعنوان مدرس استفاده شده است.

وی در پایان عنوان کرد: قدس برای روز نیمه شعبان سراسر آذین بندی شده و در تمامی مساجد و حسینیه های مراسم جشن و سور این روز عزیز برگزار خواهد شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما