تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
۰
کد مطلب : ۱۸۹۸۰

اعلام فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر

اعلام فراخوان سومین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر
بنیاد بین‌المللی غدیر با استعانت از ذات اقدس باری تعالی و توسل به خاندان نور(ع) و در آستانه حلول سیدالاعیاد و روز اکبال دین، اتمام نعمت، یأس کفر و امید ایمان و مطلع‌ الشمس امامت و ولایت، عید غدیر جشنواره بین‌المللی شعر با عنوان «دوباره غدیر» را با دعوت از شاعران آئینی و کلیه شعرای فارسی‌زبان ساکن ایران اسلامی برگزار می‌کند.

سومین جشنواره بین‌المللی شعر غدیر در موضوعات مختلف حماسه غدیر، غدیر امامت و ولایت، علی(ع)، غدیر، جهاد فرهنگی و اقتصادی، علی(ع)، غدیر و بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

در فراخوان این جشنواره آمده است، شرکت‌کنندگان در جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی بر تعداد آثار و قالب‌های شعری نخواهند داشت و تنها آثاری که پایبندی دقیق و روشنی به موضوعات داشته باشند، بررسی و مورد داوری قرار خواهند گرفت.

زمان برگزاری جشنواره و مهلت ارسال آثار نیز تا روز ۲۰ شهریورماه سال جاری اعلام شده است. همچنین، برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از آثار برگزیده در تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ارسال آثار خود می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه شهید صدر، خیابان شهید بازدار(کامرانیه شمالی)، بعد از کوچه ناهید، پلاک ۱۸، بنیاد بین‌المللی غدیر مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما