تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۲:۲۹
۲
۰
کد مطلب : ۱۹۴۷

ثبت‌نام اينترنتی عتبات عاليات آغاز می شود

ثبت‌نام اينترنتی عتبات عاليات آغاز می شود
به گزارش خیمه، حسين اكبري گفت: براي اجراي اين كار با بانك توافقاتي انجام شده و به محض اين‌كه موانع برطرف شود كار را اجرايي خواهيم كرد.

مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور ادامه داد: مردم مي‌توانند از اين طريق بدون اين‌كه وقت زيادي را صرف رفت‌و آمد كنند، جاي خود را براي سفر رزور و آژانس مورد نظر خود را انتخاب كنند. 

اکبری با اشاره به بسته بودن مرز شلمچه گفت: هيئت عراقي در حال حاضر در ايران است‌ ولي هنوز به ما پاسخي در خصوص باز شدن مرز شلمچه نداده‌‌اند. 

وی افزود: مرز شلمچه به دليل درگيري‌هاي داخلي و ناامني موجود در عراق بسته شده و در حال حاضر به نظر مي‌رسد مشكلات برطرف شده است. 

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور با اشاره به اين‌كه طبق قرارداد مي‌توانيم روزانه 2 هزار و 500 نفر را به عتبات عاليات اعزام كنيم، گفت: به دليل مسدود بودن مرز شلمچه ميزان اعزام زائران به عتبات كاهش يافته و در حال حاضر روزانه 1500 نفر به عراق اعزام مي‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

با سلام و عرض ادب:
برای ثبت نام در عتبات و عالیات میخواستم اقدام کنم
هزینه ان و تاریخ رفت ان را برایم ایمیل کنید
با عرض سلام،
من و خانواده ام در قرعه كشي ثبت نام گروهي به عتبات برنده شده ايم خواهشمند است هزينه ثبت نام ، تاريخ رفت و در صورت امكان مزاياي برنده شدن در اين قرعه كشي را اعلام فرمائيد.
با تشكر - رئوفي